نگارین خوشگل مننگارین خوشگل من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نگارین دختر زمستونی من

ماشین

1393/3/14 12:35
نویسنده : مامان جون
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین دختر دنیا

دختر کوچولوی من وقتی تازه به دنیا اومده بودی به محض این که سوار ماشین میشدی خوابت میبردخواب اما از حدود 1 ماهگی ماشین سواری شده بود معضل نگارین کوچولو و با سوار شدن به ماشین میزدی زیر گریه اونم چه گریه ایگریهو این قضیه ادامه داشت تا تصمیم گرفتیم یه سفر یه روزه به مشهد داشته باشیم و نگرانی من و بابا گریه ی تو تو ماشین بود ما که تا اون روز از کریرت تو ماشین استفاده نکرده بودیم و نصب کردیم و راه افتادیم و در کمال تعجب دیدیم دختر کوچولومون تو کریرش یا بازی میکنه یا میخوابه و حتی یه گریه کوچیکم نکرد تو مسافرتمحبت و از اون روز به بعد حتی وقتی تو بغل مامان سوار ماشینی بازم گریه نمیکنی و با دقت زل میزنی به درختا و ماشینای خیابونبی حوصله

خیلی خیلی دوست دارم نه اصلا عاشقتم عسلکمبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

ساجده
14 خرداد 93 16:11
اخی عزیزم خداروشکر که اذیت نکرد یسنا الانم عاشق ماشینو کالسکشه خخخخخخخخ