نگارین خوشگل مننگارین خوشگل من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

نگارین دختر زمستونی من

نگارین در بیمارستان

1393/4/30 10:15
نویسنده : مامان جون
458 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان خوب وزن نمیگرفت بردیمش دکتر و فهمیدیم عفونت ادرار داره و باید بستری شه.

حال عمومیت  عالی بود در حدی که دکتر دلش نمیومد بستریت کنه اما چاره ای نبود خدارو شکر زیاد اذیت نشدی و تنها گریه هات تو بیمارستان واسه زدن آنژوکت بود  24 ام بستری شدی و 5 روز بعد یعنی دیروز  مرخص شدی الانم کنار مامان خوابیدی

ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی گلکم

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان افسانه
30 تیر 93 11:14
خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم الهی بمیرم ان شاالله زود زود خوب میشه عسل خانم بووووووووووووووس
ziziiiiiiiiiiiiii
30 تیر 93 12:30
واااااای خداروشکر دخترمون خوب شده خیلی نگرانش بودم و دعا کردم ایشالله دیگه بد نبینه بوس
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مهربان
31 تیر 93 2:09
سلام عزیزم خداروشکر که نگارین جون حالش بهتره و مرخص شده خیلی تو این مدت نگرانش بودیم میدونم که تو این مدت تو بیماستان به خودت خیلی سخت گذشته و امیدوارم دیگه هیچ وقت نگارین جون مریض نشه و چنین حسی رو تجربه نکنی
مامان جون
پاسخ
مرسی مهربان جونم ایشالا هیچ کس تجربه نکنه
خاله ستاره
31 تیر 93 16:26
عزیزم خوشحالم که خوب شده ... الهی که همیشه خوب باشه زیر سایه پدر و مادر... تو این مدت همیشه پیگیر احوالش بودم که امروز از ته دل خوشحالم کردی
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
ساجده
1 مرداد 93 13:44
الهی عزیزمممممممم خیلی ناراحت شدم ایشالا هیچ وقت مریض نشی خاله جون بوسسسسسسسسس
مامان جون
پاسخ
مرسی خاله جون